Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26910
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрушкевич, Юлія Ігорівна-
dc.date.accessioned2018-03-05T08:26:45Z-
dc.date.available2018-03-05T08:26:45Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГрушкевич, Ю. І. Маркетингові комунікації та їх вплив на удосконалення комерційної діяльності торговельного підприємства : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 076 – підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Юлія Ігорівна Грушкевич ; наук. керівник к.е.н. І. А. Крисоватий. – Тернопіль, 2018. – 101 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26910-
dc.description.abstractУ магістерській роботі сформовано ефективну систему маркетингових комунікацій українського підприємства, з врахуванням особливостей Українського та зарубіжного ринків. Досліджено механізм впливу зовнішніх ринків на систему маркетингових комунікацій торговельно - виробничого підприємства.uk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectрекламна кампаніяuk_UA
dc.subjectІнтернет-комунікаціїuk_UA
dc.titleМаркетингові комунікації та їх вплив на удосконалення комерційної діяльності торговельного підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeMarketing communications and their influence on the improvement of commercial activity of a trading enterpriseuk_UA
Розташовується у зібраннях:2017-2018 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Грушкевич Юля ПТБД.pdf617.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.