Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26964
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМатвіїв, Микола-
dc.contributor.authorMatviyiv, Mykola-
dc.date.accessioned2018-03-05T13:51:12Z-
dc.date.available2018-03-05T13:51:12Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationМатвіїв, М. STP - маркетинг на ринку знань [Текст] / Микола Матвіїв // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2009. – Вип. 2. – С. 136-144.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26964-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні основи суті сегментування, відбору цільових сегментів та позиціювання на ринку знань. Обґрунтовано критерії оцінки ринку знань. Показано приріст поточної вартості майбутніх доходів людини в результаті індивідуальних інвестицій. Запропоновано матрицю привабливості ринку знань та ділової активності фірми.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectсегментуванняuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectринок знаньuk_UA
dc.titleSTP - маркетинг на ринку знаньuk_UA
dc.title.alternativeSTP is marketing at the knowledges marketuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2009 Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матвіїв.pdf337.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.