Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26978
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтефанич, Дмитро-
dc.contributor.authorБратко, Олександра-
dc.contributor.authorShtefanych, Dmytro-
dc.contributor.authorBratko, Olexandra-
dc.date.accessioned2018-03-06T07:47:40Z-
dc.date.available2018-03-06T07:47:40Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationШтефанич, Д. Теоретичні засади маркетингового аналізу [Текст] / Дмитро Штефанич, Олександра Братко // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2009. – Вип. 3. – С. 62-70.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26978-
dc.description.abstractПроаналізовано існуючі підходи до визначення сутності маркетингового аналізу, дано його авторське тлумачення,визначено предмет, завдання та принципи маркетингового аналізу, здійснена класифікація видів маркетингового аналізу за низкою ознак.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectекономічний аналізuk_UA
dc.subjectмаркетинговий аналізuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectмаркетинговий аудитuk_UA
dc.subjectмаркетингові резервиuk_UA
dc.subjectпринципи маркетингового аналізуuk_UA
dc.titleТеоретичні засади маркетингового аналізуuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical bases of marketing analysisuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2009 Випуск 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Штефанич.pdf245.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.