Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27032
Назва: Інструменти ринкового позиціонування м'ясної продукції
Автори: Ментух, Оксана
Дата публікації: 2008
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Ментух, О. Інструменти ринкового позиціонування м'ясної продукції [Текст] / Оксана Ментух // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. – 2008. – Вип. 10. – С. 20-24.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто процес ринкового позиціонування м’ясної продукції. Розроблено класифікацію основних інструментів ринкового позиціонування м’ясної продукції та проаналізовано основні напрямки їхнього застосування. Запропоновано комплексний механізм впровадження інструментів ринкового позиціонування м’ясної продукції в діяльність суб’єктів господарювання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27032
ISSN: 1818-2682
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 10

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ментух.pdf168.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.