Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27032
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМентух, Оксана-
dc.date.accessioned2018-03-07T12:01:41Z-
dc.date.available2018-03-07T12:01:41Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationМентух, О. Інструменти ринкового позиціонування м'ясної продукції [Текст] / Оксана Ментух // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. – 2008. – Вип. 10. – С. 20-24.uk_UA
dc.identifier.issn1818-2682-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27032-
dc.description.abstractРозглянуто процес ринкового позиціонування м’ясної продукції. Розроблено класифікацію основних інструментів ринкового позиціонування м’ясної продукції та проаналізовано основні напрямки їхнього застосування. Запропоновано комплексний механізм впровадження інструментів ринкового позиціонування м’ясної продукції в діяльність суб’єктів господарювання.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleІнструменти ринкового позиціонування м'ясної продукціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 10

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ментух.pdf168.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.