Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27093
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПробоїв, Ольга-
dc.date.accessioned2018-03-12T13:29:48Z-
dc.date.available2018-03-12T13:29:48Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationПробоїв, О. Менеджмент знань як конкурентна перевага при формуванні потенціалу підприємств [Текст] / Ольга Пробоїв // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. – 2009. – № 12. – С. 32-36.uk_UA
dc.identifier.issn1818-2682-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27093-
dc.description.abstractРозглянуто основні аспекти менеджменту знань. Проаналізовано систему управління знаннями з позиції прямої проекції корисності й об’єктивності інформації та придатності її до застосування на якість менеджменту знань. Виявлено вплив менеджменту знань на здобуття конкурентних переваг і формування потенціалу підприємств.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleМенеджмент знань як конкурентна перевага при формуванні потенціалу підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 12

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пробоїв.pdf229.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.