Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27130
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Василь-
dc.contributor.authorТкачук, Наталія-
dc.date.accessioned2018-03-13T08:52:56Z-
dc.date.available2018-03-13T08:52:56Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationТкачук, В. Нова парадигма маркетингу у сфері банківського бізнесу [Текст] / Василь Ткачук, Наталія Ткачук // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. – 2009. – № 12. – С. 172-174.uk_UA
dc.identifier.issn1818-2682-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27130-
dc.description.abstractПроаналізовано зміст поняття «парадигма», визначено основні типи парадигм банківського маркетингу у процесі його еволюції, обґрунтовано необхідність переходу до кпієнто-орієнтованого маркетингу як сучасної парадигми маркетингу у банківській сфері.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleНова парадигма маркетингу у сфері банківського бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 12

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткачук В..pdf150.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.