Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27170
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорбоконь, Поліна-
dc.date.accessioned2018-03-14T08:44:24Z-
dc.date.available2018-03-14T08:44:24Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationГорбоконь, П. Трансформація концепцій управління ринковою діяльністю [Текст] / Поліна Горбоконь // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. - 2013. - № 20. - С. 133-137.uk_UA
dc.identifier.issn1818-2682-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27170-
dc.description.abstractДосліджено розвиток та основні особливості найбільш поширених теорій управління ринковою діяльністю, а також засади концепцій соціально-етичного маркетингу як найсучаснішого напряму розвитку розвитку управління господарською діяльністю підприємств. It is studied the development and main features of the most common theories governing market activities, and also the principles of societal marketing as a new trend of businesses management.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleТрансформація концепцій управління ринковою діяльністюuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 20

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Горбоконь.pdf147.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.