Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27239
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНагара, Марина-
dc.date.accessioned2018-03-14T11:21:27Z-
dc.date.available2018-03-14T11:21:27Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНагара, М. Методологічні засади коучингу як процесу розвитку трудового потенціалу працівників [Текст] / Марина Нагара // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. – 2009. – № 11. – С. 24-28.uk_UA
dc.identifier.issn1818-2682-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27239-
dc.description.abstractДосліджено теоретико-методологічні підходи до визначення сутності категорії „коучинг”, виокремлено відмінні характеристики коучингу, надано порівняння умов необхідності використання коучингу, обґрунтовано потребу в імплементації коучингу як сучасного стилю управління людськими ресурсами. Theoretically methodological approaches to coaching are examined, distinguishing coaching characteristics are determined. The conditions of coaching implementation along with the necessity of human resource management on the principles of coaching are defined.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleМетодологічні засади коучингу як процесу розвитку трудового потенціалу працівниківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 11

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нагара.pdf163.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.