Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27260
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАртюхіна, Марина-
dc.date.accessioned2018-03-14T13:42:11Z-
dc.date.available2018-03-14T13:42:11Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationАртюхіна, М. Моделювання процесів управління соціально-економічним потенціалом вищого навчального закладу [Текст] / Марина Артюхіна // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. – 2009. – № 11. – С. 137-142.uk_UA
dc.identifier.issn1818-2682-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27260-
dc.description.abstractОбґрунтовано розвиток концепції соціально-економічного потенціалу (СЕП) організації та проілюстровано застосування цієї концепції, як методу підвищення ефективності управління вищими навчальними закладами (ВНЗ). Представлені підходи до розробки моделей, які є підґрунтям системи ефективного управління та нарощування СЕП ВНЗ. The development of socio-economic potential conception (SEP) of organization is one of the tendencies in modern management theory. The use of this conception as a method of increasing effectiveness of administration in higher educational establishments (HEE) gives an opportunity to the educational establishment to endure under circumstances of complicated and unstable business - environment. There given some approaches to the development of the models which are the basis of the system of effective administration and increasing SEP in HEE.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleМоделювання процесів управління соціально-економічним потенціалом вищого навчального закладуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 11

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Артюхіна.pdf196.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.