Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27294
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванечко, Неля-
dc.date.accessioned2018-03-16T13:53:01Z-
dc.date.available2018-03-16T13:53:01Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationІванечко, Н. Особливості формування маркетингової стратегії торговельно-розважального підприємства [Текст] / Неля Іванечко // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. – 2010. – № 14. – С. 31-34.uk_UA
dc.identifier.issn1818-2682-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27294-
dc.description.abstractВизначено поняття торговельно-розважального підприємства та види об’єктів інфраструктури ринку послуг дозвілля. Розглянуто особливості сфери послуг. Запропоновано визначення маркетингової стратегії торговельно-розважального підприємства. A concept of trade and entertainment enterprise, and infrastructure objects types for the market of entertainment services were defined. Features of service sector were overviewed. A definition of marketing strategy of trade and entertainment company.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleОсобливості формування маркетингової стратегії торговельно-розважального підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 14

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іванечко.pdf155.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.