Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27297
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПодвірна, Тетяна-
dc.date.accessioned2018-03-16T14:03:47Z-
dc.date.available2018-03-16T14:03:47Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationПодвірна, Т. Основні стадії розвитку маркетингової стратегії в умовах глобального ринку [Текст] / Тетяна Подвірна // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. – 2010. – № 14. – С. 43-46.uk_UA
dc.identifier.issn1818-2682-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27297-
dc.description.abstractПроаналізовано основні стадії розвитку маркетингової стратегії в умовах глобального ринку, а також розглянуто безпосередній вплив глобалізації на маркетингову діяльність. In the article the basic stages of development of marketing strategy in the conditions of global market are analyzed, and also direct influence of globalization is considered on marketing activity.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleОсновні стадії розвитку маркетингової стратегії в умовах глобального ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 14

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Подвірна.pdf152.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.