Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27409
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДубодєлова, Алла-
dc.contributor.authorЮринець, Оксана-
dc.date.accessioned2018-03-20T14:32:14Z-
dc.date.available2018-03-20T14:32:14Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationДубодєлова, А. Методи стратегічного аналізу бізнес-середовища підприємства [Текст] / Алла Дубодєлова, Оксана Юринець // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. – 2011. – № 15-16. – С. 344-349.uk_UA
dc.identifier.issn1818-2682-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27409-
dc.description.abstractУзагальнено сучасні теоретико­методологічні положення  і практичний досвід проведення стратегічного аналізу бізнес­середовища підприємства. Досліджено сфери доцільного застосування, методичні підходи й визначено напрями використання його методів і прийомів у процесі виявлення можливостей формування відповідних стратегічних орієнтирів ринкової діяльності підприємства. Generalization of modern theoretical­methodology positions and practical experience of leadthrough of strategic analysis of business environment of enterprise is executed. Investigational spheres of expedient application, in­use methodical approaches and certainly directions of the use of his methods and receptions in the process of exposure of possibilities of forming of proper strategic орієнтирів of market activity of enterprise.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleМетоди стратегічного аналізу бізнес-середовища підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 15-16

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дубодєлова.pdf272.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.