Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27451
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецька, Ірина-
dc.date.accessioned2018-03-23T08:56:13Z-
dc.date.available2018-03-23T08:56:13Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationБілецька, І. Контролювання якості послуг підприємствами туристсько-рекреаційного комплексу [Текст] / Ірина Білецька // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. – 2010. – № 13. – С. 11-14.uk_UA
dc.identifier.issn1818-2682-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27451-
dc.description.abstractРозглянуто основні методи оцінки якості надання послуг підприємствами туристсько-рекреаційного комплексу, виокремлено процес контролю якості обслуговування туристів. The basic methods of estimation of quality of grant of services by the enterprises of tourist complex are considered, the process of control of quality of maintenance of tourists is selected.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleКонтролювання якості послуг підприємствами туристсько-рекреаційного комплексуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 13

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білецька.pdf150.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.