Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27452
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоляш, Ірина-
dc.contributor.authorГалушка, Наталія-
dc.date.accessioned2018-03-23T08:58:20Z-
dc.date.available2018-03-23T08:58:20Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationГоляш, І. Побудова маркетингової системи охорони здоров’я в Україні [Текст] / Ірина Голяш, Наталія Галушка // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. – 2010. – № 13. – С. 15-18.uk_UA
dc.identifier.issn1818-2682-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27452-
dc.description.abstractДосліджено економічні проблеми в сфері охорони здоров’я. Запропоновано використання ринкового підходу для задоволення потреб споживачів медичних послуг та застосування маркетингу для забезпечення високої ефективності управління системою охорони здоров’я. The article is researched the economic problems in the health sector. We propose to use market approaches for meeting the consumers needs of medical services and marketing application to ensure high efficiency of the health care system.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleПобудова маркетингової системи охорони здоров’я в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 13

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Голяш.pdf156.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.