Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27510
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоноваліхіна, Тетяна-
dc.date.accessioned2018-03-23T13:32:55Z-
dc.date.available2018-03-23T13:32:55Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКоноваліхіна, Т. Методи конкурентного аналізу підприємств ресторанного господарства [Текст] / Тетяна Коноваліхіна // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. – 2010. – № 13. – С. 234-240.uk_UA
dc.identifier.issn1818-2682-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27510-
dc.description.abstractРозглянуто методи конкурентного аналізу: індекс Герфендаля, конкурентна модель ринку М. Портера, графічне позиціонування, метод семантичного диференціалу на прикладі підприємства ресторанного господарства. The article deals with the methods of the competitive analysis: an index of Gerfendal, M. Porter’s competitive market model, graphic positioning, a method of semantic differential on example of the enterprise of a restaurant business.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleМетоди конкурентного аналізу підприємств ресторанного господарстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 13

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коноваліхіна.pdf244.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.