Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27631
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТабаков, Денис Дмитрович-
dc.date.accessioned2018-03-27T12:28:27Z-
dc.date.available2018-03-27T12:28:27Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТабаков, Д. Д. Стратегія управління конкурентоспроможністю продукту : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 076 – підприємництво, торгівля та біржова діяльність магістер. програма – підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Денис Дмитрович Табаков ; наук. керівник к.е.н., доцент О. П. Вашків. – Тернопіль, 2018. – 111 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27631-
dc.description.abstractЗдійснено обґрунтування теоретичних аспектів щодо сутності конкурентоспроможності продукції та вироблення стратегії управління конкурентоспроможністю продукту для ПрАТ «Тернопільський молокозавод» в умовах ринкового середовища.uk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectуправління конкурентоспроможністю продуктуuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїuk_UA
dc.subjectринок молокопродуктівuk_UA
dc.titleСтратегія управління конкурентоспроможністю продуктуuk_UA
dc.title.alternativeStrategy of competitiveness product managemenuk_UA
Розташовується у зібраннях:2017-2018 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tabakov_D_D_PTBDm-21.pdf1.18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.