Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27634
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮденков, Олександр Олексійович-
dc.date.accessioned2018-03-27T12:47:56Z-
dc.date.available2018-03-27T12:47:56Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЮденков, О. О. Брендинг як маркетинговий інструмент у торгівлі товарообороту : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 076 – підприємництво, торгівля та біржова діяльність магістер. програма – підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Олександр Олексійович Юденков ; наук. керівник к.е.н., доцент О. П. Вашків. – Тернопіль, 2018. – 114 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27634-
dc.description.abstractДосліджено маркетингові технології та інструменти із просування продукції на ринку задля збільшення обсягів продажів підприємств.uk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectінструменти маркетингуuk_UA
dc.titleБрендинг як маркетинговий інструмент у торгівлі товарооборотуuk_UA
dc.title.alternativeBranding as a marketing tool in tradeuk_UA
Розташовується у зібраннях:2017-2018 н.р.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.