Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27780
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоффман, Стефан-
dc.contributor.authorВіттіг, Катя-
dc.date.accessioned2018-04-03T13:59:00Z-
dc.date.available2018-04-03T13:59:00Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationГоффман, С. Адаптація реклами до зарубіжних ринків: контентний аналіз [Текст] / Стефан Гоффман, Катя Віттіг // Журнал європейської економіки. – 2007. – Т. 6, № 2. – С. 122-144.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27780-
dc.description.abstractПроаналізовано, чи мультинаціональні компанії свою рекламу пристосовують до країн призначення, а чи стратегію рекламних заходів приводять у відповідність до певних стандартів. Гіпотези вірогідності сприймаються як прийняття рішення стосовно стандартизації/адаптації. Проте питання, як багатонаціональні компанії використовують змінні величини вірогідності для визначення відповідного рівня адаптації, вивчені недостатньо. Автори вважають, що рішення відносно того, як краще переконувати – засобами інформації чи впливом на емоції, – залежить від економічної ситуації в країні призначення. Прийнято вважати, що на частоту застосування певних елементів впливає культура цільової країни. Значною мірою це припущення підтверджує аналіз друкованої рекламної продукції Німеччини і Росії. Але на думку авторів, німецькі виробники автомобілів недостатньо враховують індекс сприйняття владної диференціації [PDI (Power Distance Index)] Російської Федерації.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectАдаптаціяuk_UA
dc.subjectстандартизаціяuk_UA
dc.subjectміжкультурний маркетингuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectвиробник автомобілівuk_UA
dc.titleАдаптація реклами до зарубіжних ринків: контентний аналізuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 6 (№2) Червень 2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гоффман.PDF323.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.