Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27872
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтохман, Лілія Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-04-10T12:37:53Z-
dc.date.available2018-04-10T12:37:53Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27872-
dc.descriptionThe article refers to teaching foreign languages in respect of personal experience and students’ motivation. Reasoned is that motivation of studying is important in acquiring knowledge while a student is included in different activities. Set before are some aspects of communicative approach to language teaching, students and the teacher participation in it. Presented are principles of class arrangement and peculiarities of the feedback.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається питання навчання іноземної мови з врахуванням особистого досвіду і мотивації студентів. Обґрунтовано, що мотивація учіння відіграє вагому роль у засвоєнні знань в умовах включення студента в різні види життєдіяльності. Висвітлюються деякі аспекти комунікативного підходу до викладання іноземної мови, роль у ньому викладача і студентів. Представлено принципи організації занять та особливості зворотного зв’язку під час їх проведення.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМолодий вчений, №3 (43) C. 512-515uk_UA
dc.subjectмотивація, іноземна мова, комунікація, метод, заняттяuk_UA
dc.titleКомунікативна складова у навчанні іноземної мови у ВНЗuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття 2 2017 комунік. складова.docx39.66 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.