Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27886
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник, Юлія-
dc.date.accessioned2018-04-11T08:32:24Z-
dc.date.available2018-04-11T08:32:24Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationМельник, Ю. Вихід українських компаній на міжнародний ринок послуг: можливості та перспективи [Текст] / Юлія Мельник // Журнал європейської економіки. – 2007. – Т. 6, № 4. – С. 455-475.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27886-
dc.description.abstractПіднято проблему виходу українських компаній на міжнародний ринок послуг. Охарактеризовані детермінанти конкурентних переваг вітчизняних компаній на міжнародному ринку послуг. Здійснено оцінку можливостей і напрямків використання ними стратегій кластеризації, аутсорсингу і транснаціоналізації.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectМіжнародний ринок послугuk_UA
dc.subjectдетермінанти конкурентних перевагuk_UA
dc.subjectстратегія кластеризаціїuk_UA
dc.subjectстратегія аутсорсингуuk_UA
dc.subjectстратегія транснаціоналізаціїuk_UA
dc.titleВихід українських компаній на міжнародний ринок послуг: можливості та перспективиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 6 (№4) Грудень 2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мельник.PDF300.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.