Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28016
Назва: Нова економічна географія та альтернативні концепції агломерації виробництва
Автори: Ліщинський, Ігор
Ключові слова: Агломерація
нова економічна географія
нова теорія торгівлі
позитивний ефект масштабу
ефект внутрішнього ринку
циклічна каузація
доцентрові та відцентрові гравітаційні сили
ромб Портера
Дата публікації: 2009
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Ліщинський, І. Нова економічна географія та альтернативні концепції агломерації виробництва [Текст] / Ігор Ліщинський // Журнал європейської економіки. – 2009. – Т. 8, № 3. – С. 241-264.
Короткий огляд (реферат): Розкрито сутність терміну «агломерація». Представлено парадигму нової економічної географії в аспекті різних агломераційних форм. Розглянуто альтернативні теорії агломерації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28016
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 8 (№3) Вересень 2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ліщинський.PDF380.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.