Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28016
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛіщинський, Ігор-
dc.date.accessioned2018-04-12T11:46:31Z-
dc.date.available2018-04-12T11:46:31Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЛіщинський, І. Нова економічна географія та альтернативні концепції агломерації виробництва [Текст] / Ігор Ліщинський // Журнал європейської економіки. – 2009. – Т. 8, № 3. – С. 241-264.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28016-
dc.description.abstractРозкрито сутність терміну «агломерація». Представлено парадигму нової економічної географії в аспекті різних агломераційних форм. Розглянуто альтернативні теорії агломерації.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectАгломераціяuk_UA
dc.subjectнова економічна географіяuk_UA
dc.subjectнова теорія торгівліuk_UA
dc.subjectпозитивний ефект масштабуuk_UA
dc.subjectефект внутрішнього ринкуuk_UA
dc.subjectциклічна каузаціяuk_UA
dc.subjectдоцентрові та відцентрові гравітаційні силиuk_UA
dc.subjectромб Портераuk_UA
dc.titleНова економічна географія та альтернативні концепції агломерації виробництваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 8 (№3) Вересень 2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ліщинський.PDF380.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.