Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28206
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦетнар, Лариса Олегівна-
dc.contributor.authorTsetnar, L. O.-
dc.date.accessioned2018-04-16T10:45:24Z-
dc.date.available2018-04-16T10:45:24Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЦетнар, Лариса Олегівна. Інтегровані маркетингові комунікації підприємств виробників спортивних товарів [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Лариса Олегівна Цетнар. - Тернопіль : ТНЕУ, 2018. - 197 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28206-
dc.description.abstractДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Тернопільський національний економічний університет Міністерства освіти і науки України, Тернопіль, 2018. Узагальнено наукові підходи до інтегрованих маркетингових комунікацій підприємств виробників спортивних товарів. Визначено сутність інтегрованих маркетингових комунікацій з метою уточнення понятійного апарату дослідження. Ідентифіковано основні умови здійснення інтегрованих маркетингових комунікацій, їх взаємовідношення між потоками маркетингової активності й активності інтересу до бренда спортивного товару. Удосконалено методику оцінювання економічної та соціальної ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій. Здійснено маркетингове дослідження динаміки товарообігу спортивних товарів та обґрунтовано ефективність витрат на рекламу. Вироблено пропозиції щодо ефективного використання інструментів інтегрованих маркетингових комунікацій в маркетинговій діяльності підприємств виробників спортивних товарів. Обґрунтовано необхідність та удосконалено механізм застосування стратегічного планування інтегрованих маркетингових комунікацій для забезпечення ефективності маркетингової діяльності. Окреслено напрями економічно сприятливих тенденцій розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій та підвищення їх ефективності.uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectкомунікаційна політикаuk_UA
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectвиробники спортивних товарівuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectефективність комунікацій.uk_UA
dc.titleІнтегровані маркетингові комунікації підприємств виробників спортивних товарівuk_UA
dc.title.alternativeIntegrated marketing communications of enterprises manufacturing sports goodsuk_UA
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dysertaciia-cetnar-povna.pdf4.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.