Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28320
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоляш, Ірина-
dc.contributor.authorГалушка, Наталя-
dc.date.accessioned2018-04-23T07:21:28Z-
dc.date.available2018-04-23T07:21:28Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationГоляш, І. Концепція маркетингового аудиту: проблеми теорії та практики [Текст] / Ірина Голяш, Наталя Галушка // Журнал європейської економіки. – 2008. – Т. 7, № 3. – С. 289-297.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28320-
dc.description.abstractЗ розвитком ринкових відносин в Україні постає питання підвищення конкурентоспроможності підприємств на ринку та їх своєчасної адаптації до змін конкурентного маркетингового середовища, усвідомлення проблеми необхідності практичного застосування принципів маркетингового аудиту для здійснення оцінки виробничо-збутової діяльності підприємства, а також виявлення проблем і прихованого потенціалу, які перешкоджають досягненню оперативних і стратегічних цілей та отриманню бажаного результату. Формування маркетингового аудиту є одним із найскладніших завдань стратегічного управління. Необхідність його зумовлена отриманням інформації, що характеризує фінансово-господарську діяльність підприємства, а також складових елементів середовища, яке його оточує, та координації на цій основі діяльності системи управління з метою досягнення поставлених цілей.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectСтратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectмаркетингове середовищеuk_UA
dc.subjectмаркетинговий аудитuk_UA
dc.titleКонцепція маркетингового аудиту: проблеми теорії та практикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 7 (№3) Вересень 2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Голяш.PDF200.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.