Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28325
Назва: Характеристика та класифікація торговельних бар'єрів на ринку послуг
Автори: Заблоцька, Ріта
Ключові слова: Торговельні обмеження
торговельні бар’єри
регуляторні бар’єри
нерегуляторні бар’єри
критерії
класифікація та типи торговельних бар’єрів
державні закупівлі
Дата публікації: 2008
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Заблоцька, Р. Характеристика та класифікація торговельних бар'єрів на ринку послуг [Текст] / Ріта Заблоцька // Журнал європейської економіки. – 2008. – Т. 7, № 3. – С. 345-360.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано найбільш сучасні методології для визначення торгівельних бар’єрів та їх вплив на торговельні обмеження. Підсумовано основні інструменти економічної політики, які dикористовують для втримання торгівлі послугами. Також зроблено висновок, що торговельні бар’єри у сфері послуг існують у різних формах – залежно від типів послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28325
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 7 (№3) Вересень 2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Заблоцька.PDF260.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.