Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28341
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарінов, Красімір-
dc.date.accessioned2018-04-23T11:57:59Z-
dc.date.available2018-04-23T11:57:59Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМарінов, К. Ціноутворюючі практики при введенні нових продуктів на ринок: дані з Болгарії [Текст] / Красімір Марінов // Журнал європейської економіки. – 2017. – Т. 16, № 4. – С. 426-435.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28341-
dc.description.abstractВстановлено визначення ціноутворюючих практик, що застосовуються в болгарських фірмах. Вказано, що, згідно з опублікованими до цього моменту дослідженнями, ціноутворення, в тому числі нові продукти при їх введенні на ринок, є одним із найскладніших рішень у фірмі. Обґрунтовано, що при визначенні вартості нового продукту фірми дотримуються трьох ціноутворюючих практик: ціноутворення на основі цінності для споживача; ціноутворення на основі конкурентності; ціноутворення на основі витрат. Відповідно до результатів проведеного емпіричного дослідження серед болгарських фірм виявлено те, що найпоширенішим фактором у ціноутворенні матеріальних продуктів є ціни конкурентних товарів, а при послугах – співвідношення між ціною та параметрами продукту.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectВведення нового продуктуuk_UA
dc.subjectціноутворюючі практикиuk_UA
dc.subjectціноутворення на сонові цінностіuk_UA
dc.subjectціноутворення на основі конкуренціїuk_UA
dc.subjectціноутворення на основі витратuk_UA
dc.titleЦіноутворюючі практики при введенні нових продуктів на ринок: дані з Болгаріїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 16 (№4) Грудень 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марінов.pdf208.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.