Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28342
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФайдула, Мар’яна Вікторівна-
dc.date.accessioned2018-04-23T12:02:43Z-
dc.date.available2018-04-23T12:02:43Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationФайдула, М. В. Дистанційне обслуговування клієнтів банків та його розвиток в Україні : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 072 – фінанси, банківська справа та страхування магістер. програма – управління банківською справою / Мар’яна Вікторівна Файдула ; наук. керівник к.е.н., доцент Т. Б. Стечишин. – Тернопіль, 2018. – 100 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28342-
dc.description.abstractВивчено процес дистанційного банківського обслуговування, оцінено його стан та удосконалено організаційну складову дистанційного банківського обслуговування населення.uk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectбанківське дистанційне обслуговуванняuk_UA
dc.subjectвиди дистанційного обслуговування банківuk_UA
dc.subjectбанкuk_UA
dc.titleДистанційне обслуговування клієнтів банків та його розвиток в Україніuk_UA
dc.title.alternativeRemote services of banks customers and its development in Ukraineuk_UA
Розташовується у зібраннях:2017-2018 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Файдула М.В..pdf1.98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.