Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28386
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВлачвей, Аспасія-
dc.date.accessioned2018-04-25T11:39:19Z-
dc.date.available2018-04-25T11:39:19Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationВлачвей, А. Фактори, які впливають на поведінку споживачів та покупців вина: огляд літератури [Текст] / Аспасія Влачвей // Журнал європейської економіки. – 2011. – Т. 10, № 4. – С. 428-445.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28386-
dc.description.abstractУ статті підсумовано та проаналізовано дані різних країн світу, щодо споживання виноробної продукції. Виділено основні фактори, які впливають на поведінку споживачів винної продукції у різних країнах.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectФактори, що впливають на поведінку; споживачі винаuk_UA
dc.subjectспоживачі винаuk_UA
dc.subjectмарка винаuk_UA
dc.subjectрегіон походженняuk_UA
dc.subjectякість винаuk_UA
dc.titleФактори, які впливають на поведінку споживачів та покупців вина: огляд літературиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 10 (№4) Грудень 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Влачвей.PDF262.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.