Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28834
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолік, В’ячеслав-
dc.contributor.authorVolik, V.-
dc.date.accessioned2018-05-18T07:07:56Z-
dc.date.available2018-05-18T07:07:56Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВолік, В. Межі прав та обов’язків суб’єктів у сфері перевезень міським транспортом [Текст] / В’ячеслав Волік // Актуальні проблеми правознавства. - 2018. - Вип. 1. – С. 63-67.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28834-
dc.description.abstractРозглянуто питання, пов’язані з визначенням обсягів та меж компетенції суб’єктів у сфері перевезень міським транспортом. Акцентовано, що органи влади та місцевого самоврядування повинні проводити свою діяльність не тільки з урахуванням відомчих атів, а також застосовуючи законодавчі акти в сфері ліцензійної діяльності, регуляторної політики держави, безпеки на транспорті тощо. Досліджуючи підстави виникнення компетенції, її межі та шляхи впливу на неї, було створено на мету, яка полягає у досягненні зацікавленими особами збалансованості, узгодженості, виваженості при прийнятті рішень в галузі міського транспорту з чітким дотриманням меж компетенції, що надає можливостей на утворенні єдиної цілісної системи та ефективного механізму координації дій з наданням підприємствам, зокрема малим та середнім, широкого спектру послуг, необхідних для їх успішної діяльності на внутрішньому та зовнішньому ринках. The article deals with issues related to the definition of volumes and limits of competence of subjects in the field of transportation by urban transport. It is emphasized that the bodies of power and local self-government should conduct their activities not only taking into account departmental bodies, but also applying legislative acts in the field of licensing activities, state regulatory policy, and transport safety. Exploring the grounds of competence, its boundaries and ways of influencing it, the goal was to achieve balance, coherence and sensitivity in decision-making in the field of urban transport with strict adherence to the limits of competence, which provides opportunities for the formation of a single integrated system of effective a mechanism for coordinating actions to provide enterprises, in particular small and medium enterprises, with a wide range of services necessary for their successful activities in the domestic and foreign markets.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectкомпетенціяuk_UA
dc.subjectсуб’єкт в адміністративному правіuk_UA
dc.subjectсуб’єкт у сфері перевезень міським транспортомuk_UA
dc.subjectдержавна діяльністьuk_UA
dc.subjectорган місцевого самоврядуванняuk_UA
dc.subjectзамовникuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjectsubject in administrative lawuk_UA
dc.subjectsubject in the field of transportation by city transportuk_UA
dc.subjectstate activityuk_UA
dc.subjectbody of local self-governmentuk_UA
dc.subjectcustomeruk_UA
dc.subjectconsumeruk_UA
dc.titleМежі прав та обов’язків суб’єктів у сфері перевезень міським транспортомuk_UA
dc.title.alternativeBoundaries of rights and responsibilities subjects in the field of transportation by city transportuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми правознавства 2018 рік Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Волік.pdf322.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.