Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28883
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСерединська, Віра Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-05-20T13:05:10Z-
dc.date.available2018-05-20T13:05:10Z-
dc.date.issued2018-03-23-
dc.identifier.citationСерединська В.М.Маркетингові комунікації як елемент комплексу маркетингу/ В.М.Серединська // Інновації:соціально-економічні та безпекові стратегії розвитку: матеріалиVІІ Всеукраїн. наук.-практ. конф. пам’яті почесного проф. ТНТУ ім. І. Пулюя, академіка НАН України М.Г.Чумаченка (Тернопіль, 23березня2018року) / МОН України, Тернопільський національний технічнй університетімені Івана Пулюя [та ін.]. –Тернопіль: 2018. – 82с. – С. 63-64.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28883-
dc.description.abstractРозглянуто сутність маркетингових комунікації як інструменту досягнення маркетингових цілей підприємства та формування у споживачів психологічних цільових установок, певного механізму поведінкиuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectторговельний посередникuk_UA
dc.subjectпрямий маркетингuk_UA
dc.subjectпаблік рілейшнзuk_UA
dc.subjectмаркетигові посередникиuk_UA
dc.titleМаркетингові комунікації як елемент комплексу маркетингуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZBIRNYK_TEZ.pdf2.29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.