Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 161-170 зі 190.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Нейромаркетинг як ефективний інструмент впливу на клієнтаБондарук, О.
2020Маркетингова комунікаційна політикаБіляшевич, А. Р.
2020Маркетингова стратегія як чинник економічної безпеки регіонів УкраїниКосухіна, Л. І.; Лебедченко, В. В.
2020Сучасний стан внутрішнього водного транспорту України, його проблеми та шляхи їх вирішенняКлак, О.
2020Основні тенденції розвитку маркетингу в умовах діджиталізації бізнеспроцесівКоваль, А. В.
2020Стратегічні пріоритети реформування транспортної галузі в УкраїніКовбасовська, Ю.
2020DIGITAL-маркетинг як інноваційний інструмент управління комунікаціямиКоваль, Н. В.
2020Залізничний транспорт: сучасний стан та перспективи розвиткуКозян, А. В.
2020Вплив транспорту на екологію: проблеми та перспективиКолесник, Н. І.
2020Дослідження ринку транспортних послугКовбаса, О.