Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 181-190 зі 190.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Застосування штучного інтелекту в роздрібній торгівлі продуктовими мережами: зарубіжний та український досвідНикитишин, Т.; Іванечко, Н. Р.
2020Перспективи розвитку залізничного транспорту України: аспекти впровадження європейського досвідуНамісник, О. Р.; Борисяк, О. В.
2020Сторітеллінг як ефективний засіб нейромаркетингових комунікацій сучасного бізнесуПавлова, О. В.; Тертиця, О. О.
2020Методи визначення цін на продукцію сільгоспмашинобудування з орієнтацією на корисністьОлійник, І. В.
2020Інтеграція маркетингової служби в систему управління підприємствомОкрепкий, Р. Б.
2020Покращення транспортних послуг в Україні: досвід Південної КореїНесін, С.
2020Перспективи розвитку АЗС у режимі самообслуговуванняОсадчук, Т. В.
2020Тенденції розвитку маркетингу підприємствОнищук, Б. Ф.
2020Чат-бот у цифровому маркетингуНиколишин, Н. І.
2020Тенденції розвитку маркетингу в умовах глобальних змін та їхній вплив на трансформацію діяльності органів місцевої владиЧайківська, В. О.