Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29129
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогуцька, Лілія-
dc.contributor.authorBohutska, Liliia-
dc.date.accessioned2018-05-30T11:26:50Z-
dc.date.available2018-05-30T11:26:50Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБогуцька, Л. Реалізація принципів транспарентності суб’єктами господарювання [Текст] / Лілія Богуцька // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2017. – Вип. 4. – С. 149-158.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29129-
dc.description.abstractРозглянуто поняття транспарентності та транспарентності фінансової звітності, передумови формування транспарентності. Наведено напрямки дослідження транспарентності в рамках системного підходу. Визначено ознаки транспарентності, через які вона реалізується, це, зокрема: якісна характеристика підприємства; інтегрований показник відкритості інформації підприємства; як нематеріальний актив підприємства; якісна характеристика інформації, що міститься у фінансовій звітності та принцип представлення фінансової звітності. Доведено, що транспарентність підвищує якість прогнозу щодо подальшої господарської діяльності підприємства, підвищує рівень інвестиційної привабливості і є “суттєвим нематеріальним активом”, який забезпечує підвищення ринкової вартості підприємства. Вивчено поняття оцінки рівня відкритості вітчизняних компаній, запропоновано перелік конкретних заходів для підвищення рівня транспарентності підприємств. Досліджено методики проведення обчислення показника прозорості найбільших українських підприємств, опублікованих Центром “Розвитку корпоративної соціальної відповідальності” та здійснено аналіз наведених даних. Розглянуто трирівневу систему формування транспарентності на нормативно- законодавчій базі (МСФЗ, Міжнародні стандарти аудиту, Міжнародні стандарти оцінки, Правила розкриття інформації); на рівні суб’єкта господарювання, де транспарентність формується через засоби подання інформації; а також аналітичний рівень експертів, агентства та організації, що здійснюють професійну оцінку рівня транспарентності суб’єктів. Визначено передумови формування запиту на транспарентну фінансову звітність. Досліджено основні характеристики транспарентної звітності, серед яких раціональність, доступність, репрезентативність, надійність, оперативність, релевантність, прозорість, якість. Розглянуто проблеми підготовки фінансової звітної та порядок розкриття користувачами інформації про факти господарської діяльності фінансового і нефінансового характеру. Серед проблем формування транспарентної звітності визначено такі, як: 1) формування показників діяльності з врахуванням податкового законодавства; 2) відсутність єдиної методики оцінки рівня транспарентності інформації у звітності; 3) відсутність єдиного інформаційного простору; 4) корупція; 5) додаткові витрати при формуванні звітності за МСФЗ; 6) представлення “потрібних” показників з метою зменшенні бази оподаткування, виграшу тендера чи звітування перед інвесторами; 7) тенденція відображати показники крізь призму зовнішніх вимог, створення “картинки” для зовнішніх користувачів.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectтранспарентністьuk_UA
dc.subjectтранспарентна звітністьuk_UA
dc.subjectтранспарентністьuk_UA
dc.subjectтранспарентна звітністьuk_UA
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk_UA
dc.titleРеалізація принципів транспарентності суб’єктами господарюванняuk_UA
dc.title.alternativeImplementing principles of transparency in business entitiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2017 Випуск 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Богуцька.pdf396.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.