Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29135
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дем'янюк, Антоніна Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Савчук, Світлана Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-30T12:19:39Z | - |
dc.date.available | 2018-05-30T12:19:39Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Збірник науково-методичних праць Подільського спеціального навчально-реабілітаційного соціально-економічного коледжу. Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму: матеріали міжнародної науково-практичноїконференції: "ВЕКТОР". - Вип. 2. - Кам'янець-Подільський: "Аксіома", 2017. - С. 71 - 73. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29135 | - |
dc.description.abstract | В умовах здійснення реформи децентралізації, що передбачає збільшення економічних важелів впливу на місцевому рівні, мобільність системи управління та сталі демократичні засади функціонування територій, органи місцевого самоврядування набувають особливого значення у забезпеченні розвитку інклюзивної освіти в Україні. Згідно з ЮНЕСКО інклюзивна освіта передбачає забезпечення у навчанні, участь у культурно-спортивних заходах і громадському житті учнів з особливими потребами та зменшення можливостей їх виключення з процесу освіти та навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | органи місцевого самоврядування, інклюзивна освіта, децентралізація | uk_UA |
dc.title | ОРГАНИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ РОЗВИТКУ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
тези.pdf | 4.83 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.