Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29135
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДем'янюк, Антоніна Вікторівна-
dc.contributor.authorСавчук, Світлана Василівна-
dc.date.accessioned2018-05-30T12:19:39Z-
dc.date.available2018-05-30T12:19:39Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЗбірник науково-методичних праць Подільського спеціального навчально-реабілітаційного соціально-економічного коледжу. Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму: матеріали міжнародної науково-практичноїконференції: "ВЕКТОР". - Вип. 2. - Кам'янець-Подільський: "Аксіома", 2017. - С. 71 - 73.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29135-
dc.description.abstractВ умовах здійснення реформи децентралізації, що передбачає збільшення економічних важелів впливу на місцевому рівні, мобільність системи управління та сталі демократичні засади функціонування територій, органи місцевого самоврядування набувають особливого значення у забезпеченні розвитку інклюзивної освіти в Україні. Згідно з ЮНЕСКО інклюзивна освіта передбачає забезпечення у навчанні, участь у культурно-спортивних заходах і громадському житті учнів з особливими потребами та зменшення можливостей їх виключення з процесу освіти та навчання.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectоргани місцевого самоврядування, інклюзивна освіта, децентралізаціяuk_UA
dc.titleОРГАНИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ РОЗВИТКУ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези.pdf4.83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.