Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29191
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСерединська, Віра Миколаївна-
dc.contributor.authorФедорович, Роман Володимирович-
dc.date.accessioned2018-05-31T19:34:44Z-
dc.date.available2018-05-31T19:34:44Z-
dc.date.issued2018-04-26-
dc.identifier.citationСерединська В.М. Інноваційний маркетинг як інструмент для споживачів/ Р.В.Федорович, В.М.Серединська //Маркетинг та менеджмент у фокусі викликів нової економіки: матеріали міжнародної наук.-практ. конференції (26-28 квітея 2018р.)/ за заг. ред. І.І.Черленяка. Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2018.– 472с.–С.464-467.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29191-
dc.description.abstractОхарактеризовано завдання і роль інноваційного маркетингу на різних етапах інноваційного процесуuk_UA
dc.publisherВидавництво Ужгородського національного університетуuk_UA
dc.subjectінноваціяuk_UA
dc.subjectжиттєвий циклuk_UA
dc.subjectінноваційний маркетингuk_UA
dc.subjectінноваційний потенціалuk_UA
dc.titleІнноваційний маркетинг як інструмент для споживачівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник матеріалів конф.Ужгород.pdf4.92 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.