Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29195
Назва: Теоретико-методологічне обгрунтування задачного підходу у психології
Автори: Надвинична, Тетяна
Ключові слова: задача
завдання
задачна ситуація
проблема
проблемна ситуація
навчальна ситуація
учбова задача
навчальна задача
система навчальних задач
освітня задача
виховна задача
розв’язання задачі
процес розв’язування задачі
складність
трудність
проблемність
чіткість
визначеність
навчальна діяльність
учбова діяльність
пізнавальна взаємодія
Дата публікації: 2008
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Надвинична, Т. Теоретико-методологічне обгрунтування задачного підходу у психології [Текст] / Т. Надвинична // Психологія і суспільство. - 2008. - № 1. - С. 63-87.
Короткий огляд (реферат): З метою подолання існуючих суперечностей, що супроводжують дослідження задачної проблематики, проаналізовано та струк-туровано основні дефініції, якими оперують науковці зазначеного напрямку, а також здійснена спроба психологічно обґрунтувати інноваційний підхід до визначення поняття “навчальна задача”, який покликаний за допомогою професійно реалізованого педагогічного керівництва освітнім процесом, вказати учню шлях вдосконалення не лише його знань та умінь, а й способи привласнення ним соціально значимих норм і цінностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29195
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2008, № 1 (31)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Надвинична.pdf587.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.