Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29208
Назва: Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників
Автори: Гірняк, Андрій
Ключові слова: модульно-розвивальний підручник
методологічна план-карта
фундаментально-психологічний експеримент
експертиза якості
перевірка ефективності
апробація
методи дослідження
система оцінювання
критерії
параметри
показники
Дата публікації: 2008
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Гірняк, А. Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників [Текст] / Андрій Гірняк // Психологія і суспільство. - 2008. - № 1. - С. 151-157.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено проблематику комплексної психолого-педагогічної експертизи інноваційних підручників як сукупність параметрично-критеріаль-ного поля оцінювання навчальної книжки, експертизи її якості, експериментального дослідження ефективності та апробації в умовах освітньої практики. Також виділено, проаналізовано та згруповано методики експериментального дослідження ефективності МРП як носія певного фрагмента соціокультурного досвіду людства (освітнього змісту), організатора процесу вітакультурного збагачення учнів і чинника розвитку їхніх психічних процесів, станів і властивостей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29208
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2008, № 1 (31)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гірняк.pdf704 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.