Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29228
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГевко, Роман Богданович-
dc.contributor.authorКлендій, Олександра Миколаївна-
dc.contributor.authorПогріщук, Борис Васильович-
dc.contributor.authorКлендій, Володимир Миколайович-
dc.contributor.authorДобіжа, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-06-02T05:33:08Z-
dc.date.available2018-06-02T05:33:08Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГевко Р.Б. Дослідження процесів спрацювання низькодинамічних кулькових запобіжних муфт із замкнутими коловими профілями елементів зачеплення / Р.Б.Гевко, О.М.Клендій, Б.В.Погріщук, В.М.Клендй, Н.В.Добіжа // Вісник Херсонського національного технічного університету. - Херсон. 2018. - 1(64).- С.23-33.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29228-
dc.description.abstractУ даній роботі наведено конструктивні схеми розроблених низькодинамічних кулькових запобіжних муфт із замкнутими еліпсоподібними та ексцентричними коловими профілями елементів зачеплення. Виведено теоретичні залежності зміни величини крутного моменту при спрацюванні муфти від кута відносного провертання півмуфт та конструктивних і технологічних параметрів елементів зачеплення. Результати теоретичних досліджень представлено у вигляді графічних залежностей та проведено аналіз інтенсивності впливу різних параметрів на характер і величину зміни крутного моменту. За результатами експериментальних досліджень виготовлених кулькових запобіжних муфт, які проведені на дослідному стенді, здійснено порівняння адекватності теоретичних розрахунків до реальних значень крутних моментів при спрацюванні розроблених низькодинамічних кулькових запобіжних муфтuk_UA
dc.description.sponsorshipIn this paper, constructive schemes of developed lower-dynamic ball clutch with closed ellipsoid and eccentrics circular profiles of coupling elements are presented. The theoretical dependences of variation of the torque value on the coupling operation from the angle of relative rotation of the half clutch and the structural and technological parameters of the coupling elements are derived. The results of theoretical studies are presented in the form of graphic dependencies and an analysis of the intensity of the influence of various parameters on the character and magnitude of the torque change. According to the results of experimental studies of manufactured ball safety clutches, which were conducted on a test stand, a comparison of the adequacy of theoretical calculations to the real values of torque during the operation of developed low-dynamic ball safety clutchesuk_UA
dc.publisherВісник Херсонського національного технічного університетуuk_UA
dc.subjectспрацюванняuk_UA
dc.subjectекспериментальний стендuk_UA
dc.subjectкулькиuk_UA
dc.subjectзапобіжна муфтаuk_UA
dc.subjectзамкнуті профіліuk_UA
dc.subjectелементи зачепленняuk_UA
dc.titleДослідження процесів спрацювання низькодинамічних кулькових запобіжних муфт із замкнутими коловими профілями елементів зачепленняuk_UA
dc.title.alternativeinvestigation of processes of working of lower-dynamic ball safety clutchs with closed circular profiles of element partsuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Херсон.pdf1.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.