Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29363
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБригадир, Марія-
dc.date.accessioned2018-06-05T08:22:15Z-
dc.date.available2018-06-05T08:22:15Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationБригадир, М. Принципи і параметри соціально-психологічного проектування освітніх систем [Текст] / Марія Бригадир // Психологія і суспільство. - 2000. - № 1. - С. 60-79.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29363-
dc.description.abstractОкреслюється завдання і концептуальний зміст соціально-психологічного проектування як окремої методологічної діяльності; характеризується принципи дослідження, розвитку і проектування освітніх систем; виявляється взаємозв’язок принципів і параметрів проектування традиційних та інноваційних моделей організації навчально-виховного процесу.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectметодологічна роботаuk_UA
dc.subjectнауковий проектuk_UA
dc.subjectсоціально-психологічне проектуванняuk_UA
dc.subjectосвітня системаuk_UA
dc.subjectінноваційна системаuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальна системаuk_UA
dc.subjectпараметри проектуванняuk_UA
dc.subjectпсихосоціальний розвитокuk_UA
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk_UA
dc.subjectосвітня діяльністьuk_UA
dc.titleПринципи і параметри соціально-психологічного проектування освітніх системuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2000 рік №1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бригадир.pdf365.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.