Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29363
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бригадир, Марія | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-05T08:22:15Z | - |
dc.date.available | 2018-06-05T08:22:15Z | - |
dc.date.issued | 2000 | - |
dc.identifier.citation | Бригадир, М. Принципи і параметри соціально-психологічного проектування освітніх систем [Текст] / Марія Бригадир // Психологія і суспільство. - 2000. - № 1. - С. 60-79. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29363 | - |
dc.description.abstract | Окреслюється завдання і концептуальний зміст соціально-психологічного проектування як окремої методологічної діяльності; характеризується принципи дослідження, розвитку і проектування освітніх систем; виявляється взаємозв’язок принципів і параметрів проектування традиційних та інноваційних моделей організації навчально-виховного процесу. | uk_UA |
dc.publisher | ТАНГ | uk_UA |
dc.subject | методологічна робота | uk_UA |
dc.subject | науковий проект | uk_UA |
dc.subject | соціально-психологічне проектування | uk_UA |
dc.subject | освітня система | uk_UA |
dc.subject | інноваційна система | uk_UA |
dc.subject | модульно-розвивальна система | uk_UA |
dc.subject | параметри проектування | uk_UA |
dc.subject | психосоціальний розвиток | uk_UA |
dc.subject | педагогічна діяльність | uk_UA |
dc.subject | освітня діяльність | uk_UA |
dc.title | Принципи і параметри соціально-психологічного проектування освітніх систем | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2000 рік №1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бригадир.pdf | 365.45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.