Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29415
Назва: Психолого-педагогічний портрет класу - основа проектування модульно-розвивальних занять
Автори: Ситникова, Наталія
Бухлова, Наталія
Ключові слова: психолого-педагогічний портрет
модульне заняття
диференціація та індивідуалізація навчання
модульно-розвивальна система
проектування навчальних занять
Дата публікації: 2000
Видавництво: ТАНГ
Бібліографічний опис: Ситникова, Н. Психолого-педагогічний портрет класу - основа проектування модульно-розвивальних занять [Текст] / Наталія Ситникова, Наталія Бухлова // Психологія і суспільство. - 2000. - № 2. - С. 152-158.
Короткий огляд (реферат): Пропонується науково зважений підхід до диференціації та індивідуалізації навчання, створення психолого-педагогічного портрету класу на основі комплексного соціально-психологічного діагностування як необхідної умови проектування навчальних занять у мо-дульно-розвивальній системі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29415
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2000 рік №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ситникова.pdf326.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.