Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/2941
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрегоращук, Юлія Володимирівна-
dc.contributor.authorGregorashchuk, Yuliya Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2016-09-19T09:19:29Z-
dc.date.available2016-09-19T09:19:29Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationГрегоращук, Юлія Володимирівна. Організація професійної підготовки в старшій школі США [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Грегоращук Юлія Володимирівна ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. Володимира Гнатюка. - Т., 2013. - 215 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/2941-
dc.description.abstractАНОТАЦІЯ Грегоращук Ю.В. Організація професійної підготовки в старшій школі США. – Направах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Тернопільський національних педагогічнийуніверситет імені Володимира Гнатюка, Міністерство освіти і науки України, Тернопіль, 2013. У дисертації узагальнено основні психолого-педагогічні концепції професійної освіти США; охарактеризовано основні періоди становлення і розвитку професійної підготовки в старшихшколах США; подано загальну характеристику закладів середньої освіти і розкрито зміст освітніхпрограм старшої школи США; розглянуто основні особливості організації навчання і роботивчителя в школах США; проаналізовано перехідні та орієнтаційні програми, які є невід’ємнимелементом ефективної організації професійної підготовки в старших школах США; охарактеризовано форми та методи професійної підготовки; розглянуто особливості розвитку таорганізації профільного навчання в школах України; подано результати опитування вчителів ікерівників шкіл щодо проблем, які утруднюють реалізацію профільного навчання у вітчизнянихшколах. На основі порівняльного аналізу організації професійної підготовки в старших школахСША та України виявлено прогресивні ідеї досвіду професійної підготовки старшокласниківСША та окреслено можливості їх реалізації в освітньому просторі України. Ключові слова: професійна підготовка, організація професійної підготовки, старша школаСША, профільне навчання, диференціація навчання, навчальна програма, зміст, форми та методинавчання.-
dc.titleОрганізація професійної підготовки в старшій школі СШАuk_UA
dc.title.alternativeOrganization of vocational training in the USA high schools-
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hrehorashchuk dis.pdf2.27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.