Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29420
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБригадир, Марія-
dc.date.accessioned2018-06-05T11:51:31Z-
dc.date.available2018-06-05T11:51:31Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationБригадир, М. Система механізмів, параметрів і критеріїв наукового проектування освітнього процесу як цілісної оргструктури [Текст] / Марія Бригадир // Психологія і суспільство. - 2001. - № 1. - С. 133-149.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29420-
dc.description.abstractздійснюється сутнісний аналіз змісту соціально-психологічного проектування освітнього процесу за двома сферами функціонування: організаційного і соціально-психологічного кліматів, що забезпечують ефективну діяльність школи за взаємозалежними макро- і мікрорівнями; характеризуються у взаємо-доповнені принципи, параметри, критерії і показники ефективної педагогічної співдії, пропонується авторська оргмодель ситуативного творення циклу розвивальної взаємодії особистостей у структурі інноваційної соціо-системиuk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectінноваційна освітаuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальна системаuk_UA
dc.subjectсоціально-культурний простірuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectпараметриuk_UA
dc.subjectкритеріїuk_UA
dc.subjectорганізаційний кліматuk_UA
dc.subjectсоціально-психологічний кліматuk_UA
dc.subjectнаукове проектуванняuk_UA
dc.subjectорганізаційний простірuk_UA
dc.subjectполімотиваціяuk_UA
dc.subjectінформаційний, діловий і психологічний обміниuk_UA
dc.subjectсоціальний контрольuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectпаритетна взаємодіяuk_UA
dc.titleСистема механізмів, параметрів і критеріїв наукового проектування освітнього процесу як цілісної оргструктуриuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2001, № 1 (3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бригадир.pdf411.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.