Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29423
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯценко, Тамара-
dc.date.accessioned2018-06-05T12:03:48Z-
dc.date.available2018-06-05T12:03:48Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationЯценко, Т. Метод активного соціально-психологічного навчання: індуктивно-дедуктивне обгрунтування [Текст] / Тамара Яценко // Психологія і суспільство. - 2001. - № 1. - С. 164-173.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29423-
dc.description.abstractУ статті висвітлені індуктивно-дедуктивні засади групової психокорекції, обґрунтований зв’язок методу активного соціально-психологічного навчання з науково-діагностичними аспектами пізнання людини, розкрита специфіка глибинно-психологічної психокорекції, а також доведена її важливість для професійної підготовки психологів-практиків.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.titleМетод активного соціально-психологічного навчання: індуктивно-дедуктивне обгрунтуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2001, № 1 (3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яценко.pdf218.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.