Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29429
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фурман, Анатолій | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-06T11:29:50Z | - |
dc.date.available | 2018-06-06T11:29:50Z | - |
dc.date.issued | 2001 | - |
dc.identifier.citation | Фурман, А. Теорія освітньої діяльності як метасистема [Текст] / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. - 2001. - № 3. - С. 105-144. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29429 | - |
dc.description.abstract | Нові соціально-економічні та культурно-ци-вілізаційні реалії людства вимагають зміни теоретичних систем, які донині більш-менш повно пояснювали суспільне життя націй, соціальних груп та окремих індивідів; зокрема, місце монодисциплінарних теорій у сфері освіти (педагогічних, психологічних, власне дидактичних) мають посісти міжнаукові теоретичні системи, які інтегрують різнопредметні наукові знання, відображають надузагальнену природу новітніх понять, уявлень, концепцій і теорій, спричинюють достеменно-ґрунтовне розуміння раніше пізнаних та нерозгаданих виховних явищ, нарешті забезпечують внутрішнє перетворювання всього наявного теоретичного каркасу суспільно-гуманітарних наук. | uk_UA |
dc.publisher | ТАНГ | uk_UA |
dc.subject | сфера освіти | uk_UA |
dc.subject | культура | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.subject | інноваційна освіта | uk_UA |
dc.subject | освітня діяльність | uk_UA |
dc.subject | теоретична система | uk_UA |
dc.subject | метатеорія | uk_UA |
dc.subject | наукова рефлексія | uk_UA |
dc.subject | методологічний синтез | uk_UA |
dc.subject | соціально-культурна парадигма | uk_UA |
dc.subject | модульно-розвивальна оргсистема | uk_UA |
dc.subject | культуротворення | uk_UA |
dc.subject | самотворення Я | uk_UA |
dc.subject | соціально-культурно-психологічний зміст | uk_UA |
dc.subject | повний функціональний цикл освітнього процесу | uk_UA |
dc.subject | учіння | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | виховання | uk_UA |
dc.subject | соціальне розуміння | uk_UA |
dc.subject | суб’єкт | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | індивідуальність | uk_UA |
dc.subject | універсум | uk_UA |
dc.subject | механізми занурення-вивільнення | uk_UA |
dc.subject | освітня задача | uk_UA |
dc.subject | розвивальний модуль | uk_UA |
dc.subject | змістовий модуль | uk_UA |
dc.subject | дидактичний модуль | uk_UA |
dc.subject | навчальний модуль | uk_UA |
dc.subject | процесуальний модуль | uk_UA |
dc.subject | модулі знань, умінь, норм і цінностей | uk_UA |
dc.subject | світоглядні універсали | uk_UA |
dc.subject | освіченість | uk_UA |
dc.subject | грамотність | uk_UA |
dc.subject | підготовленість | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | вихованість | uk_UA |
dc.subject | розвивальна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | самопізнання | uk_UA |
dc.subject | самоповага | uk_UA |
dc.subject | самоствердження | uk_UA |
dc.subject | самореалізація | uk_UA |
dc.subject | освітні технології | uk_UA |
dc.subject | соціальне спілкування | uk_UA |
dc.title | Теорія освітньої діяльності як метасистема | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2001, № 3 (5) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фурман.pdf | 698.36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.