Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29429
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій-
dc.date.accessioned2018-06-06T11:29:50Z-
dc.date.available2018-06-06T11:29:50Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationФурман, А. Теорія освітньої діяльності як метасистема [Текст] / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. - 2001. - № 3. - С. 105-144.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29429-
dc.description.abstractНові соціально-економічні та культурно-ци-вілізаційні реалії людства вимагають зміни теоретичних систем, які донині більш-менш повно пояснювали суспільне життя націй, соціальних груп та окремих індивідів; зокрема, місце монодисциплінарних теорій у сфері освіти (педагогічних, психологічних, власне дидактичних) мають посісти міжнаукові теоретичні системи, які інтегрують різнопредметні наукові знання, відображають надузагальнену природу новітніх понять, уявлень, концепцій і теорій, спричинюють достеменно-ґрунтовне розуміння раніше пізнаних та нерозгаданих виховних явищ, нарешті забезпечують внутрішнє перетворювання всього наявного теоретичного каркасу суспільно-гуманітарних наук.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectсфера освітиuk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectінноваційна освітаuk_UA
dc.subjectосвітня діяльністьuk_UA
dc.subjectтеоретична системаuk_UA
dc.subjectметатеоріяuk_UA
dc.subjectнаукова рефлексіяuk_UA
dc.subjectметодологічний синтезuk_UA
dc.subjectсоціально-культурна парадигмаuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальна оргсистемаuk_UA
dc.subjectкультуротворенняuk_UA
dc.subjectсамотворення Яuk_UA
dc.subjectсоціально-культурно-психологічний змістuk_UA
dc.subjectповний функціональний цикл освітнього процесуuk_UA
dc.subjectучінняuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectсоціальне розумінняuk_UA
dc.subjectсуб’єктuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectіндивідуальністьuk_UA
dc.subjectуніверсумuk_UA
dc.subjectмеханізми занурення-вивільненняuk_UA
dc.subjectосвітня задачаuk_UA
dc.subjectрозвивальний модульuk_UA
dc.subjectзмістовий модульuk_UA
dc.subjectдидактичний модульuk_UA
dc.subjectнавчальний модульuk_UA
dc.subjectпроцесуальний модульuk_UA
dc.subjectмодулі знань, умінь, норм і цінностейuk_UA
dc.subjectсвітоглядні універсалиuk_UA
dc.subjectосвіченістьuk_UA
dc.subjectграмотністьuk_UA
dc.subjectпідготовленістьuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectвихованістьuk_UA
dc.subjectрозвивальна взаємодіяuk_UA
dc.subjectсамопізнанняuk_UA
dc.subjectсамоповагаuk_UA
dc.subjectсамоствердженняuk_UA
dc.subjectсамореалізаціяuk_UA
dc.subjectосвітні технологіїuk_UA
dc.subjectсоціальне спілкуванняuk_UA
dc.titleТеорія освітньої діяльності як метасистемаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2001, № 3 (5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фурман.pdf698.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.