Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29430
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гуменюк, Оксана | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-06T11:34:33Z | - |
dc.date.available | 2018-06-06T11:34:33Z | - |
dc.date.issued | 2001 | - |
dc.identifier.citation | Гуменюк, О. Технологічна організація спілкування за модульно-розвивальної системи [Текст] / Оксана Гуменюк // Психологія і суспільство. - 2001. - № 3. - С. 145-159. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29430 | - |
dc.description.abstract | Теоретично окреслені соціально-психологічні умови ефективності різнотипних обмінів у системі інноваційного навчання, проаналізовані аспекти соціального спілкування залежно від періодів функціонування цілісного модульно-розви-вального оргциклу і запропоновані відповідні моделі оптимізації спільної освітньої діяльності культуротворчого змісту. | uk_UA |
dc.publisher | ТАНГ | uk_UA |
dc.subject | інноваційна освіта | uk_UA |
dc.subject | модульно-розвивальна система | uk_UA |
dc.subject | інформаційний, діловий, психологічний, духовний обміни | uk_UA |
dc.subject | аспекти | uk_UA |
dc.subject | механізми та результати спілкування | uk_UA |
dc.subject | періоди освітнього оргциклу | uk_UA |
dc.title | Технологічна організація спілкування за модульно-розвивальної системи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2001, № 3 (5) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гуменюк.pdf | 392.77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.