Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29501
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБригадир, Марія-
dc.date.accessioned2018-06-11T08:22:44Z-
dc.date.available2018-06-11T08:22:44Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationБригадир, М. Дослідження умов і чинників ефективності організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз) [Текст] / Марія Бригадир // Психологія і суспільство. – 2002. – № 3-4. – С. 187-200.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29501-
dc.description.abstractОбґрунтований процес створення векторної моделі оцінки організаційної ефективності експериментальної школи як соціо-культурної інституції; методами математично-статистичної обробки результатів експертно-діагностичного обстеження, виявлені умови та чинники доцільного конструювання орг-схем взаємодії учасників соціосистеми на різних етапах фундаментального експерименту; описана та проаналізована наявність можливих труднощів і проблем при проектуванні оргмоделі інноваційного навчання; встановлені генералізуючі важелі спричинення позитивних змін організаційної культури на макро- і мікроструктурних рівнях.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectсоціально-психологічний проектuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальна оргсистемаuk_UA
dc.subjectоргформаuk_UA
dc.subjectміні-модульuk_UA
dc.subjectорганізаційний кліматuk_UA
dc.subjectсоціально-психологічний кліматuk_UA
dc.subjectоргкультураuk_UA
dc.subjectвекторна модельuk_UA
dc.subjectдоцільність запровадження інноваціїuk_UA
dc.subjectефективність експериментальної школиuk_UA
dc.subjectекспертно-діагностичне обстеженняuk_UA
dc.subjectорганізаційна ефективністьuk_UA
dc.titleДослідження умов і чинників ефективності організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2002, № 3-4 (9-10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бригадир.pdf380.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.