Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29663
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуменюк, Оксана-
dc.date.accessioned2018-06-11T13:28:00Z-
dc.date.available2018-06-11T13:28:00Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationГуменюк, О. Пізнавально-суб'єктивний вплив у системі інноваційного навчання [Текст] / Оксана Гуменюк // Психологія і суспільство. – 2003. – № 2. – С. 79-89.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29663-
dc.description.abstractАналітичним шляхом визначені та охарактеризовані складові пізнавально-суб’єктного впливу, що спричинюють як опосередковане конкретно-ситуативне діяння за параметрами, властивостями, принципом, перебігом, так і безпосереднє (механізм комунікативного кодування-декодування, інноваційні програмово-методичні засоби, метод раціонального переконання), що передбачають перетворення учнів на групових та індивідуальних суб’єктів освітньої поведінки і функціонують у соціально-культурно-психологічному просто-рі-часі модульно-розвивальної системи.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectосвіта, як соціокультурна організаціяuk_UA
dc.subjectорганізаційний кліматuk_UA
dc.subjectсоціально-культурно-психологічний простір-часuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальне навчанняuk_UA
dc.subjectпізнавально-суб’єктний впливuk_UA
dc.subjectпотреба - установка - поведінкаuk_UA
dc.subjectнавчальна групаuk_UA
dc.subjectгруповий та індивідуальний суб’єкти освітньої поведінкиuk_UA
dc.subjectрівні суб’єктностіuk_UA
dc.subjectобрази суб’єктивної реальностіuk_UA
dc.titleПізнавально-суб'єктивний вплив у системі інноваційного навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2003, № 2 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гуменюк.pdf420.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.