Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29693
Назва: Психологічний аналіз самотворення позитивної Я-концепції
Автори: Ткачук, Світлана
Ключові слова: інноваційна освіта
модулъно-розвивалъна оргсистема
Я-концепція
Я-образ
Я-ставлення
Я-вчинок
Я-духовне
позитивна і негативна Я-концепції
самоповага
паритетна освітня діялъністъ
повноцінно функціоналъна особистістъ та її характеристики
відкритість до переживань
емпірична свобода
креативність
Дата публікації: 2003
Видавництво: ТАНГ
Бібліографічний опис: Ткачук, С. Психологічний аналіз самотворення позитивної Я-концепції [Текст] / Світлана Ткачук // Психологія і суспільство. – 2003. – № 3. – С. 107-113.
Короткий огляд (реферат): Різноаспектно висвітлений психологічний зміст поняття про Я-концепцію, її значення і функції в житті людини; здійснений теоретичний аналіз актуалізованого динамічного перебігу складових цього центрального конструкта самосвідомості за модульно-розвивального інноваційного навчання; обґрунтовані характеристики повноцінного функціонування студентів як особистостей паритетної освітньої діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29693
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2003, № 3 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткачук.pdf265.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.