Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29771
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій-
dc.contributor.authorРевасевич, Ірина-
dc.date.accessioned2018-06-18T12:48:21Z-
dc.date.available2018-06-18T12:48:21Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationФурман, А. Програма авторського курсу "Психокультура інноваційних соціосистем" [Текст] / Анатолій Фурман, Ірина Ревасевич // Психологія і суспільство. – 2004. – № 4. – С. 221-235.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29771-
dc.description.abstractМіж культурою і психологією існує тісний взаємозв’язок, тому що перша визначально організує суспільне життя людей, друга виробляє систему знань про групову поведінку та діяльність, а в підсумку робить співжиття громадян продуктивнішим і досконалішим за умов майстерного практичного використання цієї системи. Вказаний взаємозв’язок настільки органічний і безперервний, що дає підстави виділити окремий надважливий пласт суспільної реальності - психокультуру як певне історично зумовлене, динамічне, програмово-духовне налаштування великого чи локалізованого соціуму на той чи інший спосіб своєї життєактивності (у формах поведінки, діяльності, спілкування, вчинення), котрий забезпечує виживання, відтворення та оновлення психосоціальної вітальності окремих спільностей і груп, щонайперше ідей, установок, цінностей, уявлень, норм і моделей діяння людей, національної ментальності та соцієтальної психіки загалом.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.titleПрограма авторського курсу "Психокультура інноваційних соціосистем"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2004, № 4 (18)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фурман.pdf552.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.